Mai întâi de toate, vă mulțumesc pentru atenția și dragostea ta.Noi sincer va îmbunătăți calitatea și produse la prețuri accesibile și servicii, și sper să vă aduc un mulțumiți și fericiți experienta de shopping online.
În scopul de a evita probleme inutile și neînțelegeri în procesul de cumpărare lămpi și felinare, vă rugăm să citiți și să înțelegeți nostru de vânzări regulile cu atenție înainte de cumpărare.Dacă aveți orice întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți în orice moment.Serviciul clienți va fi foarte răbdător și să vă dea un răspuns detaliat.
Fotografiere
Imaginile de lămpi și felinare vândute sunt luate în natură.Din cauza diferențelor de echipamente fotografice, tehnologie, unghiul, lumina și calculator ecran, unele diferențe de culoare pot fi cauzate.Te rog nu accepta diferenta de culoare problemă a părinților de a cumpăra cu atenție, pentru acest tip de tranzacție în care litigiile nu pot fi folosite ca motiv pentru a reveni, vă rugăm să înțelegeți"
timpul de livrare
Cumpărătorul va livra produsele în termen de 48 de ore după efectuarea plății.Circumstanțe speciale (sarbatori legale / produse personalizate / din stoc de produse populare, etc.) va cauza o întârziere în livrare.Prin urmare, vă rugăm să consultați personalul nostru de vânzări înainte de fotografiere pentru a vedea dacă produsele sunt disponibile, astfel încât să nu întârzie dumneavoastră de decorare perioadă.Vă mulțumesc"
Deteriorat Reemitere
Deși ambalajul produselor noastre este foarte puternică, datorită livrarea către un terț pentru distanțe lungi de transport și de distribuție, există un anumit risc.Este inevitabil pentru a stoarce lămpi, mai ales abajururi din sticlă produse.Dacă găsiți că abajur sau accesorii sunt deteriorate atunci când primiți mărfurilor, vă rugăm să ne contactați imediat și să ofere fotografii ale pieselor deteriorate.Va vom trimite bune accesorii pentru tine de a exprima.
Ne va fi responsabil pentru serviciile si produsele noastre.Noi vă va oferi răspunsuri satisfăcătoare la orice rezonabile probleme.Dacă există probleme, suntem încă dispuși să le rezolve.
Dacă există mai mult calm, onestitate și toleranță între ele, încercați să vă gândiți într-o poziție diferită și cred că orice problemă va fi rezolvată cu ușurință.
De transport de marfă descriere
Cumpărătorul poate alege două metode de plată: plata în avans sau retragere.O: plată în avans înseamnă că după ce cumpărătorul și vânzătorul au determinat poștale, cumparatorul plateste primele poștale la fabrica noastră, care vor fi colectate și plătite pentru compania expres de fabrica noastra.B: cumpărătorul plătește compania expres direct atunci când bunurile sunt livrate.
Metoda de plata
Recomand Alipay afacere.În condiții de siguranță și sigur.Utilizatorii care nu pot folosi Alipay pot contacta banca noastră de remitențe.
Instrucțiuni de Transport
Există două moduri de a livra bunuri: logistică și curierat expres
O: avantajul de logistica este că transportul este ieftin, dar dezavantajele sunt că timpul este un pic mai lent și trebuie să te duci la curtea de marfă pentru a ridica bunurile.După sosirea mărfurilor, cumpărătorul va informa prin telefon, cere cumpărătorului de a cere pentru adresa de livrare și numărul de telefon, și apoi să ia cartea de IDENTITATE a receptorului de a ridica bunurile.
B: avantajul de livrare expres este că viteza de transport este rapida si livrare door-to-door.Dezavantajul este că marfă este relativ scump.Deci, dacă livrarea nu este urgent, este recomandată în general pentru a trimite logistică.Livrare expres în principiu (în cazul în care domeniul de aplicare de livrare I)"
după-servicii post-vânzare
Fabrica noastra promite: garanție de doi ani.De la data achiziționării, produsul poate obține garanție de doi ani de serviciu (cu excepția sursă de lumină) în caz de defecțiune electrică în condiții de utilizare normală.Domeniul de aplicare de garanție este limitată la repararea sau înlocuirea defecte accesorii"
Service în garanție nu este disponibilă în următoarele situații:
A. daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau instalare de alimentare
B. daunele cauzate de utilizarea incorectă sau necorespunzătoare reparație sau modificare.
C. prejudiciul cauzat prin incorect sau neglijent utilizarea necorespunzătoare accesorii.
D. daune cauzate de alte accidente.
Tag-uri: recesed lumina plafon, orientabil lumina plafon, lumina plafon zumzet, divable lumina plafon, lumina plafon colou, acorn lumina plafon, lumina plafon fam de la distanță, lumina plafon tiphany, furnir de plafon lumina, lumina plafon smuxi.
Corpul Material | Abs |
Tipul De Bază | e40 |
Este De Becuri Incluse | Da |
Tip Comutator | Control De La Distanță |
Stil | Stil Modern |
Nume De Brand | NoEnName_Null |
Este Estompat | Da |
Finisaj | Lustruire |
Utilizare | De URGENȚĂ |
Cerere | Bucătărie, Sala De Mese, Pat Cameră, Foaier, Studiu, BAIE |
Numărul de surse de lumină | 10~15 |
Numărul De Model | 2 |
Material | Fier |
Origine | China Continentală |
Tensiune | 220V |
Culoare | Alb |
Zona De Iluminat | >30square metri |
Caracteristici | 2 |
Instalați Stil | Montare pe suprafață |
Technics | GRAVATE |
Este Dispozitiv Inteligent | Da |
Certificare | CCC |
Sursa De Lumina | Becuri cu LED-uri |
Sursa De Alimentare | AC |
Garanție | 2 |
Adauga un comentariu
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *